馃巵 Chcesz otrzyma膰 darmow膮 butelk臋 do pierwszego zam贸wienia subskrypcyjnego? Zapisz si臋 na newsletter w stopce strony!聽馃巵

Kontakt i FAQ

Kontakt

Jak mog臋 si臋 z Wami skontaktowa膰?

Jeste艣my do dyspozycji od poniedzia艂ku do pi膮tku pod mailem [email protected]. Na ten moment nie posiadamy infolinii kontaktowej.

Czy mo偶liwy jest kontakt telefoniczny?

Na ten moment nie posiadamy infolinii kontaktowej.

Gdzie znajd臋 Was stacjonarnie?

Wsz臋dzie tam gdzie nasze wina! A tak na serio, to dzia艂amy na razie tylko online i nie planujemy tego zmienia膰.

Subskrypcja

Co z nast臋pna paczk膮? Jak zmienia膰 wina?

Wina do Twojej kolejnej paczki zostan膮 wybrane przez nasz algorytm na dwa dni przed kolejna wysy艂k膮. Wtedy dostaniesz powiadomienie od nas z selekcj膮 nowych win wedle Twoich preferencji.

Je艣li b臋dziesz chcia艂/a je zmieni膰 to wystarczy, 偶e:

  1. Wejdziesz w panel subskrypcji w koncie u偶ytkownika
  2. Wybierzesz modyfikuj przy swojej subskrypcji
  3. Wybierzesz przy konkretnym winie przycisk zmie艅
  4. Na sam koniec zatwierdzisz wszystko przyciskiem potwierd藕 zmiany

Uwaga: Nie zmieniaj swojej selekcji wcze艣niej ni偶 2 dni przed kolejn膮 wysy艂k膮!!!聽Wszystkie wina wybrane w ten spos贸b zostan膮 przez nasz mechanizm nadpisane w momencie tworzenia nowej selekcji.

Twoja kolejna subskrypcja jeszcze nie dotar艂a?

Mijaj膮 kolejne dni, a Ty dalej nie wiesz co z subskrypcj膮, kt贸ra mia艂a do Ciebie ju偶聽dotrze膰?

Taka sytuacja ma miejsce tylko z dw贸ch powod贸w:

1. Mieli艣my problem z p艂atno艣ci膮 i nie uda艂o nam si臋 pobra膰 kwoty za subskrypcje.

W tej sytuacji:

  1. Wejd藕 w panel subskrypcji w koncie u偶ytkownika,
  2. Wybierz modyfikuj przy swojej subskrypcji,
  3. Nast臋pnie wybierz przycisk wzn贸w subskrypcje.

W ci膮gu 15 minut nasz system powinien pobra膰 od Ciebie nale偶n膮 kwot臋! Je艣li mimo to dalej wyst臋puje b艂膮d to znaczy, 偶e mamy trudno艣膰 z pobraniem kwoty z tej karty p艂atniczej. W tej sytuacji nale偶y anulowa膰 bie偶膮ca subskrypcje, a nast臋pnie uruchomi膰 now膮 dokonuj膮c zam贸wienia od pocz膮tku.

2. Produkt z Twojej subskrypcji zosta艂 wyprzedany.

Czasami w ostatniej chwili kto艣 mo偶e wykupi膰 wino z Twojej subskrypcji w ostatniej chwili.

W tej sytuacji:

  1. Wejd藕 w panel subskrypcji w koncie u偶ytkownika,
  2. Wybierz modyfikuj przy swojej subskrypcji,
  3. Wino oznaczone jako wyprzedane zmie艅 korzystaj膮c z przycisku
  4. Nast臋pnie wybierz przycisk wzn贸w subskrypcje.

Chcesz otrzyma膰 paczk臋 w innym terminie?

Napisz do nas w odpowiedzi na tego maila ([email protected]), a dopasujemy dat臋 nast臋pnej wysy艂ki wedle Twoich preferencji!

Uwaga: Data kolejnej wysy艂ki mo偶e nast膮pi膰 najwcze艣niej na 3 dni robocze od momentu zg艂oszenia tego do nas!

Czy mog臋 zmieni膰 cz臋stotliwo艣膰 otrzymywania win?

Czemu nie!

 

Aby zmieni膰 cz臋stotliwo艣膰:

  1. Wejd藕 w panel subskrypcji w koncie u偶ytkownika,
  2. Wybierz modyfikuj przy swojej subskrypcji,
  3. Nast臋pnie korzystaj膮c z suwaka wybierz cz臋stotliwo艣膰 dostarczania przesy艂ek,
  4. Na sam koniec聽potwierd藕 zmiany.

Uwaga: Cz臋stotliwo艣膰 wysy艂ek zostanie zaktualizowana dopiero po wysy艂ce aktualnie zaplanowanej przesy艂ki. Je艣li chcesz zmieni膰 dat臋 aktualnej wysy艂ki – sp贸jrz wy偶ej.

Chcesz wznowi膰 swoj膮 subskrypcje?

Wstrzyma艂a艣/e艣 swoj膮 subskrypcje jaki艣 czas temu i chcesz j膮 wznowi膰?

W tej sytuacji:

  1. Wejd藕 w panel subskrypcji w koncie u偶ytkownika,
  2. Wybierz modyfikuj przy swojej subskrypcji,
  3. Dopasuj wina do swojej nast臋pnej paczki korzystaj膮c z przycisku zmie艅
  4. Nast臋pnie wybierz przycisk wzn贸w subskrypcje.

Chcesz u偶y膰 voucheru w aktywnej subskrypcji?

Niestety na ten moment nie mamy takiego rozwi膮zania. W tej sytuacji nale偶y anulowa膰 bie偶膮ca subskrypcje, a nast臋pnie uruchomi膰 now膮 dokonuj膮c zam贸wienia od pocz膮tku.聽Pami臋taj o wpisaniu vouchera w koszyku zakupowym!

Jak zrezygnowa膰 z subskrypcji?

Aby zrezygnowa膰 z subskrypcji wejd藕 w panel u偶ytkownika klikaj膮c w prawym, g贸rnym rogu swoje imi臋, nast臋pnie wybierz SUBSKRYPCJA, po czym kliknij ANULUJ SUBSKRYPCJE.

Wysy艂ka

Moja dostawa si臋 sp贸藕nia. Co robi膰?

Dostawy realizowane s膮 przez sprawdzone firmy kurierskie pracuj膮ce z nami. W oddzielnej komunikacji otrzymasz wiadomo艣膰 o statusie przesy艂ki oraz formie kontaktu z wybranymi firmami.

Czasami firma kurierska mo偶e uszkodzi膰 przesy艂k臋 w transporcie – je艣li tak si臋 sta艂o skontaktuj si臋 z nami [email protected], a pomo偶emy!

Jaki jest czas i koszt wysy艂ki?

Zam贸wienia z艂o偶one do godziny 15:00 realizowane s膮 tego samego dnia i najcz臋艣ciej trafiaj膮 do zamawiaj膮cego do 48h. Czas ten mo偶e si臋 wyd艂u偶y膰, co jest zale偶ne od firmy kurierskiej.

Koszt wysy艂ki jest zale偶ny od wybranej us艂ugi i widnieje podczas dokonywania zakupu.

Anulacja zam贸wienia.

Wszystkie zam贸wienia maj膮 mo偶liwo艣膰 anulacji, p贸ki nie uzyskaj膮 statusu 鈥瀦realizowane鈥.

W przypadku ch臋ci anulowania zam贸wienia, skontaktuj si臋 z nami poprzez [email protected]

Chc臋 aby pude艂ko dotar艂o konkretnego dnia. Czy to mo偶liwe?

Jak najbardziej – wpisz w komentarzu, kiedy przesy艂ka ma zosta膰 nadana, a nasz magazyn wy艣l臋 j膮 tego dnia.

Co w momencie jak moja butelka zosta艂a uszkodzona w transporcie?

Dok艂adamy wszelkich stara艅, aby nasze opakowania by艂y jak najbardziej odporne na transport, jak i komunikujemy naszym partnerom, aby traktowali je delikatnie.

Je艣li dojdzie do uszkodzenia wina w czasie transportu od razu zobaczysz to po przemokni臋tym lub wygniecionym kartonie 鈥 pami臋taj aby zwr贸ci膰 na to uwag臋 odbieraj膮c paczke.

Kurier nie ma obowi膮zku uczestniczenia w weryfikacji zawarto艣ci paczki, ale mo偶na go poprosi膰 o to aby zaczeka艂, gdy偶 je艣li produkty b臋d膮 uszkodzone to i tak b臋dzie musia艂 wr贸ci膰 aby spisa膰 protok贸艂 szkody.

W sytuacji jak dojdzie do uszkodzenia wybranego produktu, zg艂o艣 si臋 do nas poprzez [email protected].

Z艂o偶y艂em zam贸wienie, ale pomyli艂em adres wysy艂ki. Jak to naprawi膰?

Je艣li zam贸wienie nie osi膮gn臋艂o statusu 鈥瀦realizowane鈥 mo偶esz zmieni膰 adres kontaktuj膮c si臋 z nami poprzez poprzez [email protected]

Czy mog臋 odebra膰 wino z konkretnej lokalizacji?

Niestety, nasza us艂uga opiera si臋 na selekcji i dostawie wina w wybranym czasie oraz miejscu. Nie zajmujemy si臋 sprzeda偶膮 wina w konkretnym punkcie.

Jak szybko wysy艂acie towar?

Nasz magazyn pracuje od poniedzia艂ku do pi膮tku i prawie wszystkie zam贸wienia z艂o偶one przed godzin膮 11:30 s膮 wysy艂ane tego samego dnia.

Jak wygl膮da polityka zwrot贸w?

Wszystkie zam贸wienia mo偶na zwr贸ci膰 do 14 dni od dnia otrzymania przesy艂ki. Nie musisz podawa膰 powodu zwrotu. Przesy艂ka musi zosta膰 zwr贸cona na w艂asny koszt pod adres podany w formularzu zwrotu.

FORMULARZ ZWROTU

Jak wygl膮da polityka reklamacji?

Wszystkie reklamacje mo偶na sk艂ada膰 pisemnie na adres siedziby firmy oraz mailowo na [email protected] . Formularz reklamacji jest dost臋pny poni偶ej.

FORMULARZ REKLAMACJI

Konto

Nie mog臋 si臋 zalogowa膰 do swojego konta - co robi膰?

Je艣li masz trudno艣ci z zalogowaniem si臋 na swoje konto spr贸buj skorzysta膰 z opcji resetowania has艂a. Dostaniesz maila z linkiem do naszej strony, gdzie b臋dziesz m贸g艂 zalogowa膰 si臋聽ponownie.

Je艣li to nie pomo偶e skontaktuj si臋 z nami pod mailem [email protected]

Czy wystawiacie faktury?

Tak, mamy mo偶liwo艣膰 wystawienia faktury na us艂ug臋 cateringow膮 zgodnie z regulaminem strony. Aby otrzyma膰 faktur臋 wpisz dane swojej firmy na ko艅cowym etapie zamawiania produktu.

Je艣li posiadasz konto prywatne, a chcesz zamawia膰 oddzielne produkty na firm臋 mo偶esz zarejestrowa膰 nowe konto firmowe.

Zmiana formy p艂atno艣ci?

Niestety na ten moment nie mamy takiego rozwi膮zania. W tej sytuacji nale偶y anulowa膰 bie偶膮ca subskrypcje, a nast臋pnie uruchomi膰 now膮 dokonuj膮c zam贸wienia od pocz膮tku.

Zapomnia艂em has艂a - jak je odzyska膰?

Je艣li chcesz odzyska膰 swoje has艂o, musisz je zresetowa膰. Skorzystaj z opcji resetowania has艂a podczas logowania. Dostaniesz maila z linkiem do naszej strony, gdzie b臋dziesz m贸g艂 zalogowa膰 si臋聽ponownie.

Quiz i moje preferencje - czy mog臋 to powt贸rzy膰?

Jak najbardziej! Aby powt贸rzy膰 quiz wybierz na g艂贸wnej stronie 鈥瀂ACZNIJ鈥. Po wykonaniu quizu zatwierd藕 swoje odpowiedzi.

Newsletter, marketing, komunikacja - gdzie mog臋 zmieni膰 swoje preferencje?

Aby zaktualizowa膰 preferencje co do formy kontaktu, zaloguj si臋 do panelu u偶ytkownika klikaj膮c swoje聽imi臋聽w prawym g贸rnym rogu, wybierz KOMUNIKACJA i zaznacz preferowane przez Ciebie opcje.

Pami臋taj, 偶e rezygnuj膮c z newslettera pozbawiasz siebie szansy na bycie na bie偶膮co z naszymi promocjami i newsami. Przemy艣l to!

Prezenty

Chce obdarowa膰 sw贸j zesp贸艂 subskrypcj膮 Waszego wina. Macie ofert臋 dla firm?

Oczywi艣cie, 偶e tak! Skontaktuj si臋 z nami poprzez [email protected] aby pozna膰 szczeg贸艂y!

Zgubi艂em voucher na prezent. Gdzie go odnajd臋?

Jest on w mailu potwierdzaj膮cym zakup. Je艣li masz problem z odnalezieniem go, skontaktuj si臋 z nami poprzez [email protected]

Czy mog臋 zwr贸ci膰 prezent?

P贸ki prezent nie osi膮gn膮艂 statusu zrealizowany, mo偶esz go anulowa膰.

Aby anulowa膰 prezent skontaktuj si臋 z nami [email protected]

Group
Czy masz uko艅czone 18 lat?
Tak
Nie
Aby wej艣膰 na stron臋 musisz by膰 pe艂noletni
Koszyk
Cookie policy

Wykorzystujemy pliki cookies w艂asne i聽stron trzecich w聽celu doskonalenia jako艣ci obs艂ugi oraz ulepszenia us艂ug na聽podstawie analizy nawigacji na聽naszej stronie internetowej. Dalsze korzystanie z聽tej strony internetowej oznacza akceptacj臋 plik贸w cookies.