🎁 DARMOWA BUTELKA NA START? KLIKNIJ TUTAJ 🎁

Kontakt i FAQ

Kontakt

Jak mogę się z Wami skontaktować?

Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku pod mailem [email protected]. Na ten moment nie posiadamy infolinii kontaktowej.

Gdzie znajdę Was stacjonarnie?

Wszędzie tam gdzie nasze wina! A tak na serio, to działamy na razie tylko online i nie planujemy tego zmieniać.

Subskrypcja

Jak działa subskrypcja?

Subskrypcja polega na dostarczaniu przez nas wskazanej przez Ciebie ilości win w cyklicznych dostawach – co miesiąc, dwa lub trzy. Na 4 dni przed kolejną dostawą dostaniesz od nas wiadomość  e-mail z propozycją nowych butelek, tak aby poznawać różne rodzaje i smaki win! Oczywiście wina też możesz zmieniać wedle własnych preferencji – tak jak tylko będzie Ci wygodnie! Wszystkie wina są w dedykowanych, promocyjnych cenach, a z subskrypcji możesz w każdej chwili zrezygnować bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. Płatność za wina dokonywana jest za pomocą karty płatniczej w dniu kolejnej wysyłki win. Wszystkie płatności przetwarzane są przez PayU – polskiego lidera płatności internetowych, który jest gwarantem bezpieczeństwa każdej transakcji. 

Jak działa gwarancja smaku?

Nie smakuje Ci wybrane wino albo uważasz, że jest wadliwe? Nie ma problemu! Wymienimy je na voucher o tej samej wartości do kolejnego zamówienia subskrypcyjnego!

Gwarancja smaku może zostać wykorzystana maksymalnie 2 krotnie w ciągu 12 miesięcy. Z gwarancji smaku nie można skorzystać w dwóch kolejno postępujących po sobie zamówieniach, jak i w przypadku rezygnacji z subskrypcji.

Ile to kosztuje?

Subskrypcja nie zawiera żadnych dodatkowych opłat! Składa się na nią tylko i wyłącznie koszt wina w promocyjnych cenach, a wysyłka jest darmowa dla zamówień powyżej 199 zł. W przypadku zamówień pojedynczych darmowa wysyłka jest od 299 zł.

Ile będzie kosztować kolejna paczka?

Przy kolejnej wysyłce wina wybieramy zgodnie z określonym przez Ciebie wcześniej budżetem, tak aby cena nie odbiegała znacząco od tego co przy pierwszej dostawie. Jednocześnie na 4 dni wcześniej przed wysyłką poinformujemy Cię o koszcie wybranych przez nas win.

Co z następna paczką? Jak zmieniać wina?

Wina do Twojej kolejnej paczki zostaną wybrane przez nasz algorytm na 4 dni przed kolejna wysyłką. Wtedy dostaniesz powiadomienie od nas z selekcją nowych win wedle Twoich preferencji.

Jeśli będziesz chciał/a je zmienić to wystarczy, że:

  1. Wejdziesz w panel subskrypcji w koncie użytkownika
  2. Wybierzesz modyfikuj przy swojej subskrypcji
  3. Wybierzesz przy konkretnym winie przycisk zmień

Uwaga: Zmiana win jest możliwa dopiero na 4 dni przed wysyłką. Zostaniesz o tym poinformowany/a mailowo!

Twoja kolejna subskrypcja jeszcze nie dotarła?

Mijają kolejne dni, a Ty dalej nie wiesz co z subskrypcją, która miała do Ciebie już dotrzeć?

Taka sytuacja ma miejsce gdy mieliśmy problem z płatnością i nie udało nam się pobrać kwoty za subskrypcje.

W tej sytuacji:

  1. Wejdź w panel subskrypcji w koncie użytkownika,
  2. Wybierz modyfikuj przy swojej subskrypcji,
  3. Następnie wybierz przycisk wznów subskrypcje.

W ciągu 15 minut nasz system powinien pobrać od Ciebie należną kwotę! 

Jeśli mimo to dalej występuje błąd to znaczy, że mamy trudność z pobraniem kwoty z tej karty płatniczej. W tej sytuacji możesz zmienić kartę korzystając z funkcji “Zmień dane karty”.

Chcesz otrzymać paczkę w innym terminie?

Napisz do nas na tego maila ([email protected]), a dopasujemy datę następnej wysyłki wedle Twoich preferencji!

Uwaga: Data kolejnej wysyłki może nastąpić najwcześniej na 4 dni robocze od momentu zgłoszenia tego do nas!

Czy mogę zmienić częstotliwość otrzymywania win?

Napisz do nas na tego maila ([email protected]), a dopasujemy częstotliwość wysyłki wedle Twoich preferencji!

Uwaga: Dostępne częstotliwości to: co miesiąc, co dwa miesiące, co trzy miesiące

Chcesz wznowić swoją subskrypcje?

Wstrzymałaś/eś swoją subskrypcje jakiś czas temu i chcesz ją wznowić?

W tej sytuacji:

  1. Wejdź w panel subskrypcji w koncie użytkownika,
  2. Wybierz modyfikuj przy swojej subskrypcji,
  3. Dopasuj wina do swojej następnej paczki korzystając z przycisku zmień
  4. Następnie wybierz przycisk wznów subskrypcje.

Chcesz użyć voucheru w aktywnej subskrypcji?

Niestety na ten moment nie mamy takiego rozwiązania. W tej sytuacji należy anulować bieżąca subskrypcje, a następnie uruchomić nową dokonując zamówienia od początku. Pamiętaj o wpisaniu vouchera w koszyku zakupowym!

Jak zrezygnować z subskrypcji?

Aby zrezygnować z subskrypcji wejdź w panel użytkownika klikając w prawym, górnym rogu swoje imię, następnie wybierz SUBSKRYPCJA, po czym kliknij ANULUJ SUBSKRYPCJE.

Wysyłka

Moja dostawa się spóźnia. Co robić?

Dostawy realizowane są przez sprawdzone firmy kurierskie pracujące z nami. W oddzielnej komunikacji otrzymasz wiadomość o statusie przesyłki oraz formie kontaktu z wybranymi firmami.

Czasami firma kurierska może uszkodzić przesyłkę w transporcie – jeśli tak się stało skontaktuj się z nami [email protected], a pomożemy!

Jaki jest czas i koszt wysyłki?

Zamówienia złożone do godziny 15:00 realizowane są tego samego dnia i najczęściej trafiają do zamawiającego do 48h. Czas ten może się wydłużyć, co jest zależne od firmy kurierskiej.

Koszt wysyłki jest zależny od wybranej usługi i widnieje podczas dokonywania zakupu.

Anulacja zamówienia.

Wszystkie zamówienia mają możliwość anulacji, póki nie uzyskają statusu „zrealizowane”.

W przypadku chęci anulowania zamówienia, skontaktuj się z nami poprzez [email protected]

Chcę aby pudełko dotarło konkretnego dnia. Czy to możliwe?

Jak najbardziej – wpisz w komentarzu, kiedy przesyłka ma zostać nadana, a nasz magazyn wyślę ją tego dnia. 

Co w momencie jak moja butelka została uszkodzona w transporcie?

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze opakowania były jak najbardziej odporne na transport, jak i komunikujemy naszym partnerom, aby traktowali je delikatnie.

Jeśli dojdzie do uszkodzenia wina w czasie transportu od razu zobaczysz to po przemokniętym lub wygniecionym kartonie – pamiętaj aby zwrócić na to uwagę odbierając paczke.

Kurier nie ma obowiązku uczestniczenia w weryfikacji zawartości paczki, ale można go poprosić o to aby zaczekał, gdyż jeśli produkty będą uszkodzone to i tak będzie musiał wrócić aby spisać protokół szkody.

W sytuacji jak dojdzie do uszkodzenia wybranego produktu, zgłoś się do nas poprzez [email protected].

Złożyłem zamówienie, ale pomyliłem adres wysyłki. Jak to naprawić?

Jeśli zamówienie nie osiągnęło statusu „zrealizowane” możesz zmienić adres kontaktując się z nami poprzez poprzez [email protected]

Czy mogę odebrać wino z konkretnej lokalizacji?

Niestety, nasza usługa opiera się na selekcji i dostawie wina w wybranym czasie oraz miejscu. Nie zajmujemy się sprzedażą wina w konkretnym punkcie.

Jak szybko wysyłacie towar?

Nasz magazyn pracuje od poniedziałku do piątku i prawie wszystkie zamówienia złożone przed godziną 11:30 są wysyłane tego samego dnia.

Jak wygląda polityka zwrotów?

Wszystkie zamówienia można zwrócić do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Nie musisz podawać powodu zwrotu. Przesyłka musi zostać zwrócona na własny koszt pod adres podany w formularzu zwrotu.

FORMULARZ ZWROTU

Jak wygląda polityka reklamacji?

Wszystkie reklamacje można składać pisemnie na adres siedziby firmy oraz mailowo na [email protected] . Formularz reklamacji jest dostępny poniżej.

FORMULARZ REKLAMACJI

Konto

Nie mogę się zalogować do swojego konta - co robić?

Jeśli masz trudności z zalogowaniem się na swoje konto spróbuj skorzystać z opcji resetowania hasła. Dostaniesz maila z linkiem do naszej strony, gdzie będziesz mógł zalogować się ponownie.

Jeśli to nie pomoże skontaktuj się z nami pod mailem [email protected]

Czy wystawiacie faktury?

Tak, mamy możliwość wystawienia faktury na usługę cateringową zgodnie z regulaminem strony. Aby otrzymać fakturę wpisz dane swojej firmy na końcowym etapie zamawiania produktu.

Jeśli posiadasz konto prywatne, a chcesz zamawiać oddzielne produkty na firmę możesz zarejestrować nowe konto firmowe.

Zmiana formy płatności?

Jeśli masz problem z płatnością i chcesz zmienić kartę wybierz swoją subskrypcje w panelu subskrypcje i skorzystaj z funkcji “Zmień dane karty”.

Zapomniałem hasła - jak je odzyskać?

Jeśli chcesz odzyskać swoje hasło, musisz je zresetować. Skorzystaj z opcji resetowania hasła podczas logowania. Dostaniesz maila z linkiem do naszej strony, gdzie będziesz mógł zalogować się ponownie.

Quiz i moje preferencje - czy mogę to powtórzyć?

Jak najbardziej! Aby powtórzyć quiz wybierz na głównej stronie „ZACZNIJ”. Po wykonaniu quizu zatwierdź swoje odpowiedzi.

Newsletter, marketing, komunikacja - gdzie mogę zmienić swoje preferencje?

Aby zaktualizować preferencje co do formy kontaktu, zaloguj się do panelu użytkownika klikając swoje imię w prawym górnym rogu, wybierz KOMUNIKACJA i zaznacz preferowane przez Ciebie opcje.

Pamiętaj, że rezygnując z newslettera pozbawiasz siebie szansy na bycie na bieżąco z naszymi promocjami i newsami. Przemyśl to!

Prezenty

Chce obdarować swój zespół subskrypcją Waszego wina. Macie ofertę dla firm?

Oczywiście, że tak! Skontaktuj się z nami poprzez [email protected] aby poznać szczegóły!

Zgubiłem voucher na prezent. Gdzie go odnajdę?

Jest on w mailu potwierdzającym zakup. Jeśli masz problem z odnalezieniem go, skontaktuj się z nami poprzez [email protected]

Czy mogę zwrócić prezent?

Póki prezent nie osiągnął statusu zrealizowany, możesz go anulować.

Aby anulować prezent skontaktuj się z nami [email protected]

Group
Czy masz ukończone 18 lat?
Tak
Nie
Aby wejść na stronę musisz być pełnoletni
Koszyk
Cookie policy

Wykorzystujemy pliki cookies własne i stron trzecich w celu doskonalenia jakości obsługi oraz ulepszenia usług na podstawie analizy nawigacji na naszej stronie internetowej. Dalsze korzystanie z tej strony internetowej oznacza akceptację plików cookies.