­čÄü DARMOWA BUTELKA ZA NEWSLETTER? KLIKNIJ I ZAPISZ SI─ś W STOPCE STRONY ­čÄü

Kontakt i FAQ

Kontakt

Jak mog─Ö si─Ö z Wami skontaktowa─ç?

Jeste┼Ťmy do dyspozycji od poniedzia┼éku do pi─ůtku pod mailem [email protected]. Na ten moment nie posiadamy infolinii kontaktowej.

Gdzie znajd─Ö Was stacjonarnie?

Wszędzie tam gdzie nasze wina! A tak na serio, to działamy na razie tylko online i nie planujemy tego zmieniać.

Subskrypcja

Jak działa subskrypcja?

Subskrypcja polega na dostarczaniu przez nas wskazanej przez Ciebie ilo┼Ťci win w cyklicznych dostawach ÔÇô co miesi─ůc, dwa lub trzy. Na 4 dni przed kolejn─ů dostaw─ů dostaniesz od nas wiadomo┼Ť─ç┬á e-mail z propozycj─ů nowych butelek, tak aby poznawa─ç r├│┼╝ne rodzaje i smaki win! Oczywi┼Ťcie wina te┼╝ mo┼╝esz zmienia─ç wedle w┼éasnych preferencji ÔÇô tak jak tylko b─Ödzie Ci wygodnie! Wszystkie wina s─ů w dedykowanych, promocyjnych cenach, a z subskrypcji mo┼╝esz w ka┼╝dej chwili zrezygnowa─ç bez ponoszenia jakichkolwiek koszt├│w. P┼éatno┼Ť─ç za wina dokonywana jest za pomoc─ů karty p┼éatniczej w dniu kolejnej wysy┼éki win. Wszystkie p┼éatno┼Ťci przetwarzane s─ů przez PayU – polskiego lidera p┼éatno┼Ťci internetowych, kt├│ry jest gwarantem bezpiecze┼ästwa ka┼╝dej transakcji.┬á

Jak działa gwarancja smaku?

Nie smakuje Ci wybrane wino albo uwa┼╝asz, ┼╝e jest wadliwe? Nie ma problemu! Wymienimy je na voucher o tej samej warto┼Ťci do kolejnego zam├│wienia subskrypcyjnego!

Gwarancja smaku obejmuje tylko zam├│wienia subskrypcyjne i mo┼╝e zosta─ç wykorzystana maksymalnie 2 krotnie w ci─ůgu 12 miesi─Öcy. Z gwarancji smaku nie mo┼╝na skorzysta─ç w dw├│ch kolejno post─Öpuj─ůcych po sobie zam├│wieniach, jak i w przypadku rezygnacji z subskrypcji.

Ile to kosztuje?

Subskrypcja nie zawiera ┼╝adnych dodatkowych op┼éat! Sk┼éada si─Ö na ni─ů tylko i wy┼é─ůcznie koszt wina w promocyjnych cenach, a wysy┼éka jest darmowa dla zam├│wie┼ä powy┼╝ej 199 z┼é. W przypadku zam├│wie┼ä pojedynczych darmowa wysy┼éka jest od 299 z┼é.

Ile b─Ödzie kosztowa─ç kolejna paczka?

Przy kolejnej wysy┼éce wina wybieramy zgodnie z okre┼Ťlonym przez Ciebie wcze┼Ťniej bud┼╝etem, tak aby cena nie odbiega┼éa znacz─ůco od tego co przy pierwszej dostawie. Jednocze┼Ťnie na 4 dni wcze┼Ťniej przed wysy┼ék─ů poinformujemy Ci─Ö o koszcie wybranych przez nas win.

Co z nast─Öpna paczk─ů? Jak zmienia─ç wina?

Wina do Twojej kolejnej paczki zostan─ů wybrane przez nasz algorytm na 4 dni przed kolejna wysy┼ék─ů. Wtedy dostaniesz powiadomienie od nas z selekcj─ů nowych win wedle Twoich preferencji.

Je┼Ťli b─Ödziesz chcia┼é/a je zmieni─ç to wystarczy, ┼╝e:

  1. Wejdziesz w panel subskrypcji w koncie u┼╝ytkownika
  2. Wybierzesz modyfikuj przy swojej subskrypcji
  3. Wybierzesz przy konkretnym winie przycisk zmień

Uwaga: Zmiana win jest mo┼╝liwa dopiero na 4 dni przed wysy┼ék─ů. Zostaniesz o tym poinformowany/a mailowo!

Twoja kolejna subskrypcja jeszcze nie dotarła?

Mijaj─ů kolejne dni, a Ty dalej nie wiesz co z subskrypcj─ů, kt├│ra mia┼éa do Ciebie ju┼╝┬ádotrze─ç?

Taka sytuacja ma miejsce gdy mieli┼Ťmy problem z p┼éatno┼Ťci─ů i nie uda┼éo nam si─Ö pobra─ç kwoty za subskrypcje.

W tej sytuacji:

  1. Wejd┼║ w panel subskrypcji w koncie u┼╝ytkownika,
  2. Wybierz modyfikuj przy swojej subskrypcji,
  3. Nast─Öpnie wybierz przycisk wzn├│w subskrypcje.

W ci─ůgu 15 minut nasz system powinien pobra─ç od Ciebie nale┼╝n─ů kwot─Ö!┬á

Je┼Ťli mimo to dalej wyst─Öpuje b┼é─ůd to znaczy, ┼╝e mamy trudno┼Ť─ç z pobraniem kwoty z tej karty p┼éatniczej. W tej sytuacji mo┼╝esz zmieni─ç kart─Ö korzystaj─ůc z funkcji ÔÇťZmie┼ä dane kartyÔÇŁ.

Chcesz otrzyma─ç paczk─Ö w innym terminie?

Napisz do nas na tego maila ([email protected]), a dopasujemy dat─Ö nast─Öpnej wysy┼éki wedle Twoich preferencji!

Uwaga: Data kolejnej wysy┼éki mo┼╝e nast─ůpi─ç najwcze┼Ťniej na 4 dni robocze od momentu zg┼éoszenia tego do nas!

Czy mog─Ö zmieni─ç cz─Östotliwo┼Ť─ç otrzymywania win?

Napisz do nas na tego maila ([email protected]), a dopasujemy cz─Östotliwo┼Ť─ç wysy┼éki wedle Twoich preferencji!

Uwaga: Dost─Öpne cz─Östotliwo┼Ťci to: co miesi─ůc, co dwa miesi─ůce, co trzy miesi─ůce

Chcesz wznowi─ç swoj─ů subskrypcje?

Wstrzyma┼éa┼Ť/e┼Ť swoj─ů subskrypcje jaki┼Ť czas temu i chcesz j─ů wznowi─ç?

W tej sytuacji:

  1. Wejd┼║ w panel subskrypcji w koncie u┼╝ytkownika,
  2. Wybierz modyfikuj przy swojej subskrypcji,
  3. Dopasuj wina do swojej nast─Öpnej paczki korzystaj─ůc z przycisku zmie┼ä
  4. Nast─Öpnie wybierz przycisk wzn├│w subskrypcje.

Chcesz u┼╝y─ç voucheru w aktywnej subskrypcji?

Niestety na ten moment nie mamy takiego rozwi─ůzania. W tej sytuacji nale┼╝y anulowa─ç bie┼╝─ůca subskrypcje, a nast─Öpnie uruchomi─ç now─ů dokonuj─ůc zam├│wienia od pocz─ůtku.┬áPami─Ötaj o wpisaniu vouchera w koszyku zakupowym!

Jak zrezygnowa─ç z subskrypcji?

Aby zrezygnowa─ç z subskrypcji wejd┼║ w panel u┼╝ytkownika klikaj─ůc w prawym, g├│rnym rogu swoje imi─Ö, nast─Öpnie wybierz SUBSKRYPCJA, po czym kliknij ANULUJ SUBSKRYPCJE.

Wysyłka

Moja dostawa si─Ö sp├│┼║nia. Co robi─ç?

Dostawy realizowane s─ů przez sprawdzone firmy kurierskie pracuj─ůce z nami. W oddzielnej komunikacji otrzymasz wiadomo┼Ť─ç o statusie przesy┼éki oraz formie kontaktu z wybranymi firmami.

Czasami firma kurierska mo┼╝e uszkodzi─ç przesy┼ék─Ö w transporcie – je┼Ťli tak si─Ö sta┼éo skontaktuj si─Ö z nami [email protected], a pomo┼╝emy!

Jaki jest czas i koszt wysyłki?

Zam├│wienia z┼éo┼╝one do godziny 15:00 realizowane s─ů tego samego dnia i najcz─Ö┼Ťciej trafiaj─ů do zamawiaj─ůcego do 48h. Czas ten mo┼╝e si─Ö wyd┼éu┼╝y─ç, co jest zale┼╝ne od firmy kurierskiej.

Koszt wysyłki jest zależny od wybranej usługi i widnieje podczas dokonywania zakupu.

Anulacja zam├│wienia.

Wszystkie zam├│wienia maj─ů mo┼╝liwo┼Ť─ç anulacji, p├│ki nie uzyskaj─ů statusu ÔÇ×zrealizowaneÔÇŁ.

W przypadku ch─Öci anulowania zam├│wienia, skontaktuj si─Ö z nami poprzez [email protected]

Chcę aby pudełko dotarło konkretnego dnia. Czy to możliwe?

Jak najbardziej – wpisz w komentarzu, kiedy przesy┼éka ma zosta─ç nadana, a nasz magazyn wy┼Ťl─Ö j─ů tego dnia.┬á

Co w momencie jak moja butelka została uszkodzona w transporcie?

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze opakowania były jak najbardziej odporne na transport, jak i komunikujemy naszym partnerom, aby traktowali je delikatnie.

Je┼Ťli dojdzie do uszkodzenia wina w czasie transportu od razu zobaczysz to po przemokni─Ötym lub wygniecionym kartonie ÔÇô pami─Ötaj aby zwr├│ci─ç na to uwag─Ö odbieraj─ůc paczke.

Kurier nie ma obowi─ůzku uczestniczenia w weryfikacji zawarto┼Ťci paczki, ale mo┼╝na go poprosi─ç o to aby zaczeka┼é, gdy┼╝ je┼Ťli produkty b─Öd─ů uszkodzone to i tak b─Ödzie musia┼é wr├│ci─ç aby spisa─ç protok├│┼é szkody.

W sytuacji jak dojdzie do uszkodzenia wybranego produktu, zg┼éo┼Ť si─Ö do nas poprzez [email protected].

Złożyłem zamówienie, ale pomyliłem adres wysyłki. Jak to naprawić?

Je┼Ťli zam├│wienie nie osi─ůgn─Ö┼éo statusu ÔÇ×zrealizowaneÔÇŁ mo┼╝esz zmieni─ç adres kontaktuj─ůc si─Ö z nami poprzez poprzez [email protected]

Czy mog─Ö odebra─ç wino z konkretnej lokalizacji?

Niestety, nasza us┼éuga opiera si─Ö na selekcji i dostawie wina w wybranym czasie oraz miejscu. Nie zajmujemy si─Ö sprzeda┼╝─ů wina w konkretnym punkcie.

Jak szybko wysyłacie towar?

Nasz magazyn pracuje od poniedzia┼éku do pi─ůtku i prawie wszystkie zam├│wienia z┼éo┼╝one przed godzin─ů 11:30 s─ů wysy┼éane tego samego dnia.

Jak wygl─ůda polityka zwrot├│w?

Wszystkie zamówienia można zwrócić do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Nie musisz podawać powodu zwrotu. Przesyłka musi zostać zwrócona na własny koszt pod adres podany w formularzu zwrotu.

FORMULARZ ZWROTU

Jak wygl─ůda polityka reklamacji?

Wszystkie reklamacje mo┼╝na sk┼éada─ç pisemnie na adres siedziby firmy oraz mailowo na [email protected] . Formularz reklamacji jest dost─Öpny poni┼╝ej.

FORMULARZ REKLAMACJI

Konto

Nie mog─Ö si─Ö zalogowa─ç do swojego konta - co robi─ç?

Je┼Ťli masz trudno┼Ťci z zalogowaniem si─Ö na swoje konto spr├│buj skorzysta─ç z opcji resetowania has┼éa. Dostaniesz maila z linkiem do naszej strony, gdzie b─Ödziesz m├│g┼é zalogowa─ç si─Ö┬áponownie.

Je┼Ťli to nie pomo┼╝e skontaktuj si─Ö z nami pod mailem [email protected]

Czy wystawiacie faktury?

Tak, mamy mo┼╝liwo┼Ť─ç wystawienia faktury na us┼éug─Ö cateringow─ů zgodnie z regulaminem strony. Aby otrzyma─ç faktur─Ö wpisz dane swojej firmy na ko┼äcowym etapie zamawiania produktu.

Je┼Ťli posiadasz konto prywatne, a chcesz zamawia─ç oddzielne produkty na firm─Ö mo┼╝esz zarejestrowa─ç nowe konto firmowe.

Zmiana formy p┼éatno┼Ťci?

Je┼Ťli masz problem z p┼éatno┼Ťci─ů i chcesz zmieni─ç kart─Ö wybierz swoj─ů subskrypcje w panelu subskrypcje i skorzystaj z funkcji “Zmie┼ä dane karty”.

Zapomniałem hasła - jak je odzyskać?

Je┼Ťli chcesz odzyska─ç swoje has┼éo, musisz je zresetowa─ç. Skorzystaj z opcji resetowania has┼éa podczas logowania. Dostaniesz maila z linkiem do naszej strony, gdzie b─Ödziesz m├│g┼é zalogowa─ç si─Ö┬áponownie.

Quiz i moje preferencje - czy mog─Ö to powt├│rzy─ç?

Jak najbardziej! Aby powt├│rzy─ç quiz wybierz na g┼é├│wnej stronie ÔÇ×ZACZNIJÔÇŁ. Po wykonaniu quizu zatwierd┼║ swoje odpowiedzi.

Newsletter, marketing, komunikacja - gdzie mog─Ö zmieni─ç swoje preferencje?

Aby zaktualizowa─ç preferencje co do formy kontaktu, zaloguj si─Ö do panelu u┼╝ytkownika klikaj─ůc swoje┬áimi─Ö┬áw prawym g├│rnym rogu, wybierz KOMUNIKACJA i zaznacz preferowane przez Ciebie opcje.

Pami─Ötaj, ┼╝e rezygnuj─ůc z newslettera pozbawiasz siebie szansy na bycie na bie┼╝─ůco z naszymi promocjami i newsami. Przemy┼Ťl to!

Prezenty

Chce obdarowa─ç sw├│j zesp├│┼é subskrypcj─ů Waszego wina. Macie ofert─Ö dla firm?

Oczywi┼Ťcie, ┼╝e tak! Skontaktuj si─Ö z nami poprzez [email protected] aby pozna─ç szczeg├│┼éy!

Zgubiłem voucher na prezent. Gdzie go odnajdę?

Jest on w mailu potwierdzaj─ůcym zakup. Je┼Ťli masz problem z odnalezieniem go, skontaktuj si─Ö z nami poprzez [email protected]

Czy mog─Ö zwr├│ci─ç prezent?

P├│ki prezent nie osi─ůgn─ů┼é statusu zrealizowany, mo┼╝esz go anulowa─ç.

Aby anulowa─ç prezent skontaktuj si─Ö z nami [email protected]

Group
Czy masz ukończone 18 lat?
Tak
Nie
Aby wej┼Ť─ç na stron─Ö musisz by─ç pe┼énoletni
Koszyk
Cookie policy

Wykorzystujemy pliki cookies w┼éasne i┬ástron trzecich w┬ácelu doskonalenia jako┼Ťci obs┼éugi oraz ulepszenia us┼éug na┬ápodstawie analizy nawigacji na┬ánaszej stronie internetowej. Dalsze korzystanie z┬átej strony internetowej oznacza akceptacj─Ö plik├│w cookies.